funkcja gain focus (nie wiem, jak to po polsku bedzie..)

Autor: <ravishing.beauty_at_gmail.com>
Data: Tue 16 May 2006 - 17:12:26 MET DST

Witam,

nie jestem pewna czy przypisuje poprawne okreslenie angielskie na takie
zachowanie systemu, ale jakos tylko to mi sie kojarzy.

Chodzi mi o zachowanie danej aplikacji/programu, ktora po uruchomieniu
automatycznie wskakuje mi w kompie na pierwszy plan.
Sa to programy, ktore wykorzystuje w pracy, gdzie system nie chodzi
zbyt szybko. Uruchamiajac niektore - musze czekac na ich otwarcie i
pelna gotowosc do pracy nawet do 10-15 sekund. W miedzyczasie
chcialabym w innym programie cos sobie dokonczyc, a tamten niech sie
uruchamia w tle - niestety to niemozliwe, gdyz otwierajac sie -
automatycznie (puste okno programu z klepsydra, program nie zaladowany
w pelni) pakuje mi sie na pierwszy plan.

Jak wylaczyc to? Wlaczam program, niech sobie sie otwiera w tle nawet i
minute, ale niech robi to w tle, i w tle niech pozostanie, gdy w
trakcie jego otwierania robie na kompie cos innego.
Sprawdzalam w opcjach programu - nie ma tam czegos takiego. Podejrzewam
wiec, ze to wynika z ustawien windowsa.
System, na ktorym pracuje to win xp sp2.

Pozdrawiam
alicja