kamerka + w2k

Autor: Irek/kajus44 <kajus_at_kajus.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:30:45 MET DST

mam pytanie, na razie czysto teoretyczne
chcę w internecie umieścić stronę (bez zbędnych bajerów) która pokazywałaby
obraz z kamery - na żywo, nie chodzi mi o odświeżanie zdjęcia co 5 minut ale
o przekaz "live" - mały ekranik, nie wiem, 200x200 pikseli (?)
czego potrzebuję do zrobienia takiego pomysłu:
kamerkę - mam, Trust jakiśtam, nie narzekam na nią przy przesyłaniu obrazu
czy to przez Messengera czy to przy robieniu filmików w domu - ale jeśli
kamerka będzie za słaba - to nie jest problem
łącze internetowe - mam
co dalej?
pewnie potrzebowałbym miejsce na jakimś serwerze, a może w domu zrobić
serwer? mam łącze bez limitu (netia), ale ze zmiennym IP, poszukam sobie
wiadomości na temat usługi DNS (czy coś w ten deseń) - tu też jakoś dam
sobie radę
natomiast co z oprogramowaniem? w tym temacie jestem całkowicie zielony
prosiłbym o pomoc - najlepiej w formie rozprawki dla nowoprzyjętego
dziękuję i pozdrawiam
Irek