Flight Sim i zwykły użytkownik

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Tue 16 May 2006 - 11:04:46 MET DST

Witam.

Mam Windows 2000 i zainstalowałem sobie starą grę
Microsoft Flight Simulator 2000 Professional Edition.
Instalacja mogła się odbyć jedynie z poziomu administratora.
Problem polega na tym, że podczas uruchamiania gry
wymagana jest obecność płytki w napędzie,
oraz na tym, że gra "widzi" płytę jedynie na koncie
administratora. Nawet użytkownik zaawansowany nie może
uruchomić gry, gdyż pojawia się monit o włożenie płyty,
podczas, gdy ona cały czas jest w napędzie.
Próbowałem już wyłączać wirtualne napędy - nie pomogło.
Włączałem też pełny dostęp do klucza w rejestrze
z wpisami gry - też nie pomaga.
Czy macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
Bo, żeby zagrać w grę każdemu użytkownikowi muszę uruchamiać
grę "jako administrator"...
Dziwne to, bo gra jest Microsoftu...
Gwoli ścisłości zarówno system jak i gra są oryginalne.

--
Pozdrawiam,
Kerry