Re: c:\stub_113_4_0_4_0.exe

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 02:08:42 MET DST

Użytkownik "olkii" <olkii@op.pl> napisał w wiadomości
news:74b0.000002af.4468f550@newsgate.onet.pl...
> Wyswietlaja mi sie glupie strony. Teraz zainstalowałem szybko firewalla i
nic
> sie nie dzieje, ale jak go nie bylo to na dysku C pojawiał mi sie taki
plik
> Oc:\stub_113_4_0_4_0.exe
> w rejestrze znalazlem cos takiego O4 - HKCU\..\Run: [zrmf]
c:\stub_113_4_0_4_0.exe
> ale jak to usune i zrestartuje to znowu jest ten sam wpis

Usuwasz to tak:
Kasujesz plik, może się okazać potrzebne zabicie najpierw procesu, z
Rejestru usuwasz wpis z podklucza RUN, a następnie - wciskasz RESET, lub
wyłączasz zasilanie. Zadbaj tylko o to, aby w tym czasie pracowało jak
najmniej innych programów, bo gdy będą otwarte, to mogą się uszkodzić ich
dane. Także dysk nie powinien wtedy pracować.
Poaskudztwa dopisują się do Rejestru przy zamykaniu systemu, stąd
nieskuteczne jest ich usuwanie. Dlatego trzeba wyjątkowo, zrestartować
komputewr resetem, a ze względu na ten reset, nie powinien pracować w tym
czasie żaden program.
Po restarcie system powinien już być wolny od tego.
Teraz ładujesz sobie antywira (np. www.avast.com, jest wersja polska,
instalujesz, rejestrujesz, za darmo do użytku domowego, klucz jest na 14
miesięcy), antyszpiega, może być kilka, jeśli tylko nie rezydują w pamięci,
oraz firewall, IMO zupełnie dobrze sprawdza się Kerio, uzywam 2.1.5, jest
tu: www.kerio.tk... tylko coś się strona nie otwiera, ale niedawno było OK,
jest program główny i spolszczenie, które najlepiej jest zainstalować od
razu po instalacji głównego i dopiero po spolszczeniu zrestartować.
Ta wersja Kerio ładnie się uzupełnia z zaporą systemową, kładłem kilka XP z
tym programem i nie było najmniejszego nawet problemu z tego tytułu.
Avastem po instalacji przeleć on-boot (program sam to zaproponuje po
zainstalowaniu) i powywalaj pierdy.

--
LH
Na pohybel spamerom...