Re: Microsoft Defender

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 22:42:03 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "Wojtek" <wojtekp@status.torun.pl> napisał w wiadomości

> Coś mi się obiło o uszy, że przed zainstalowaniem trzeba wykonać
> polecenie net localgroup Users /add.

Tak bylo w pierwszej wersji dla innych niż angielskie wersje WD.
Teraz sie instaluej ale przy próbie uruchomienia wypisuje
tajemniczy komunikat o niezamapowaniu zabezpieczen do kont użytkowników
( o ile dobrze zapamietałem ).
Na serwerze news privatenews.microsoft.com wszyscy użytkownicy innych
niz angielskie wersje w2k jęcza i biadają - jak narazie M$ to nie
wzrusza :-)
Też próbowałem na moim w2k toto zainstalować - bez powodzenia przy
uruchomieniu. Wszystkie porady i pomysłyb zastosowałem with no luck.
Na XP pl działa bez problemu, na 2003 serwerach tez. W2K notENG jest
dyskryminowany :-)

Narzie dałem sobie spokój z tym wynalazkiem i wróciłem do poprzednika.
Poczekam aż sie w Redmond ockną.

--
pozdrawiam
RyAn