Re: AutoPatcherXP kwiecien '06 i SP2

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 May 2006 - 14:54:05 MET DST

Przemek (pxxbxx) log:
[...]
> Słyszałem, że największy problem z SP2 polega na tym, ze większość osób,
> które go sobie zainstalowały nie mogły połączyć się z internetem. Czy to
> prawda i na czym ten problem polega?

Nieprawda, ale po ~40 sek. połączenia z internetem bez wstępnej, poprawnej
konfiguracji XP/SP2, zainstalowanego/zaktualizowanego antivira oraz
dodatkowych zabezpieczeń antispyware u większości użytkowników mniej więcej
możliwe jest m.in. zablokowanie połączeń z internetem. BTW zalecam również
pełny Microsoft Update po instalacji SP2.

--
Wycofuję sprawę z sądu ...
Wystarczy mi świadomość, że pozwany myśli ...!