Re: USB -> rs 232

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 12:01:43 MET DST

Dnia 5/14/2006 11:49 AM, Użytkownik Krzysztof L napisał:
> Witam
> Mam problem z przejściówką emulującą port RS 232.
> Przed instalacją sterownika memedżer urządzeń wykrył ją jako
> port com7. Po instalacji ster. jest to urządzenie interfejsu HID.
>
> Oczywiście nie działa, program ( chyba testujący) wyświetla brak
> komunikacji.
>
> Programy których mam użyć do komunikacji z urządzeniami nie pozwalają wybrać
> com7,
> max com 4.
> Można to jakoś zmienić aby przejściówka była com1 lub com2?

Manadżer urzadzeń->Porty (COM i LPT)
klikasz na przejsciówce i w ustawieniach możesz zmienić nr portu.
Oczywiście zmienić możesz tylko na dostępne porty...
Po zmianie wyj,ij przejsciówke i wsadz jeszcze raz. Restart potrzebny
nie jest.

Jeśli miałeś już jakąś przejściówke która instalowała się na com3/com4 i
chcesz te pozycje zwolnić to wyjmij wszystkie które masz i wyinstaluj
driver programikiem w katalogu ze sterownikiem.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \