Re: NumLock na has³o?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 21:04:22 MET DST

U¿ytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:44662e01@news.home.net.pl...

> A pewnie my¶lisz, ¿e nie przeszuka³em Google?
> OK, to chcê, aby wyszukaæ mi zabawki :P

¦ci¶lej - Google nie zwóci³ mi absolutnie nic pasuj±cego do tematu, a
precyzuj±c chcê nadmieniæ, ¿e odpada mapowanie klawiszy. Mnie chodzi o
zablokowanie, nie przemapowanie, jednego konkretnego, zamiast wpisanego
potajemnie has³a mo¿e byæ HotKey wywo³uj±cy program do blokady. Jak pisa³em
(miêdzy wierszami), nie znalaz³em nic w temacie.

--
LH
Na pohybel spamerom...