Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sat 13 May 2006 - 12:02:35 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> (...)

> Przewal te maile do skrzynki w pojedynczym pliku (tfu), albo napisz se
> kilkulinijkowca w bashu wykluczającego te niedozwolone znaki
> (rersja się kłania).

Z podmiana niedozwolonych znakow jest proste - tzn. wk... jest, gdy
myslisz ze wszystko juz poprawione, kopiujesz, i wtedy dowiadujesz sie o
kolejnym niedozwolonym znaku :)

Niestety nie mam za bardzo pomyslu jak poprawic takie pliki:

ext3 -> fat/ntfs
List.eml -> list.eml
list.eml -> list1.eml
LiSt.eml -> list2.eml