Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 May 2006 - 02:09:21 MET DST

"Konrad Kosmowski" e437ac$h2p$1@nemesis.news.tpi.pl

> Poza tym z tego co się orientuję to NTFS jako taki potrafi rozróżniać
> wielkość liter, tyle że nie jest to widoczne dla powłoki,

0. FAT także, ale i co z tego?

1. Ponoć EXTy są widoczne pod W za sprawą Paragonu. Może by pozostawić
   taką EXT pod W? :) Trochę podpuszczam -- ciekawe, czy nie dojdzie
   na takich EXTach do błędów fatalnych? :) A podpuszczam, bo mam
   archiwa kursorów i ikon właśnie z tą przypadłością :) i chcę
   spróbować po prostu podpiąć taką EXTową partycję, ale się boję. :)

E. :)