Re: WinXP sp2 blokada połączeń przychodzących

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 22:32:31 MET DST

Użytkownik <conradh@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:6bb0.00000222.4464eed5@newsgate.onet.pl...
> Sprawdzałem już. Opcja odpowiadania na echo jest zaznaczona.
> Nie pomaga zarówno przy włączonej zaporze jak i przy wyłączonej. Chociaż
pewnie
> przy wyłączonej nie ma to najmniejszego znaczenia

Hmm... skoro wszystko wyłączone, co miało by chronić... to na myśl
przychodzi mi tylko możliwość, ze operator tnie określony ruch przychodzący
na określone porty. Czasem tak bywa... sprawdzałeś, nie pamiętam, z innym
komputerem zamiast Twojego?
Skontaktuj się z operatorem, czy nie robi takich przycinek... po
sprawdzeniu, ze przychodzi, co ma przychodzić.
A tak w ogóle, to ja poblokowałem wszelkie NetBIOSy, Posłańce/Messengery,
przychodzące PINGi i TRACEROUTE, zezwoliłem tylko na przychodzenie
odpowiedzi na moje wywołania ping i tracert. Ja tam wolę, aby mi to nie
przyłaziło... jednak, jeśli Ci na tym zależy, hmm... sprawdź z innym kompem,
może jakiś kumpel z laptopem podskoczy i przy okazji parę puszek piwa
przyniesie? :) Jak do kumpla zadziała, to poszukasz u siebie, jak nie, to u
operatora.

--
LH
Na pohybel spamerom...