Re: Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: jarekexe <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 14:47:49 MET DST

> Po prostu zdjąć partycje i je założyć na nowo. Nie ma jakie-
> goś specjalnego innego sposobu czyszczenia. Zero fill, który
> przeprowadziłeś, również zeruje tablicę partycji.
>
> PS. Masz włączoną obsługę LBA48 w tym Win2k? Bo bez tego
> partycje będą się właśnie "kaszanić"...

Nie wiem. A gdzie to ustawić? Dodam, że na takich ustawienieach
pracuję od paru lat i dopiero parę miesięcy temu zaczęło mi się
sypać.
Ale skoro mówisz, że ZeroFill to załatwił, to nie mam co się
męczyć nawet.
A co sugerujesz zrobić, jeśli po każdym możliwym formacie i
instalacji systemu [próbowałem xp, 2k, 2003serw] napotykam na różne
problemy [wirusowe, brak połączenia z netem, wormy, problemy z
rebootem - PC zamiera na ~60 sek zanim się zacznie uruchamiać
ponownie, i sporo innych ;)]