Re: Przywracanie systemu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 20:06:51 MET DST

Dnia 2006-05-11, *Naru* napisał(a):

> Mam takie pytanie czy można przywrucić system za pomocą Biosu?
> Jesli tak to w jaki sposób (chodzi mi tu o Windows XP)

Zakładam, że masz na myśli "uruchomienie Przywracania Systemu z wiersza
poleceń lub Konsoli odzyskiwania" bo to co napisałeś wyżej nie ma za
bardzo sensu :)

Przywracania systemu z poziomu Konsoli Odzyskiwania uruchomić nie można.
Możesz co najwyżej ręcznie "wydłubując" kopie plików rejestru z System
Volume Information przywrócić wcześniejszy stan Rejestru, pozwalający (być
może :) ) na uruchomienie systemu w trybie awaryjnym. A wtedy ->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]