Re: Wersja OEM a BOX - co mogę kupić?

Autor: Jan Goscicki <goscicki_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 18:08:49 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3vgep$blq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
(...)
> Czy jest możliwy upgrade z 98OEM (tylko nalepka na obudowie
> komputera-brak nośnika i.i) do XP SP2 nie w wersji OEM ?

Upgrade jest możliwe z 98, 98SE lub ME, istniejące na dysku lub na CD "do
okazania". Z 95 Nie!
A będzie tak samo legalna jak legalna była starsza wersja.
Zresztą telefon lub e-mail do msinfo powinien wyjaśnić wątpliwości.
Ja mam 98 (box) z czasów gdy jeszcze nalepek nie było.
była karta rejestracyjna i potem numerek w ichniej bazie który należało
podawać przy kontaktach telefonicznych.

--
pozdrawiam
Janek