Re: Konfiguracja kont w WinXP Home dla rodziców i dzieci

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 14:27:29 MET DST

Piotr wrote:

> Zgadzam się, tylko czym poza nazwą takie dodatkowe konto różniłoby się od
> konta Administratora?

W zasadzie niczym, przy czym ja tam nie wiem jak w Home jest, czy
przypadkiem konto administratora nie jest blokowane poza trybem
awaryjnym. Poza tym jeśli jest więcej administratorów (w sensie ludzi)
niż jeden, to łatwiej jest w razie czego dojść do tego, który coś
namieszał, bo każdy ma swoje konto, nie ma takiej sytuacji, że kilka
osób korzysta z jednego.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl