Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: jarekexe <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 11:40:07 MET DST

Wszedzie tylko znajduje opisy jak ODZYSKAC je. A nigdzie nie moge
znalezc podpowiedzi jak ja wyczyscic? Podejrzewam, ze jakis wirus [lub
cos innego] uszkodzilo mi tablice partycji mojego 160GB SATA HDD. Nie
bede szczegolowo opisywal jak to sie stalo i co probowalem zrobic,
powiem jedynie, ze po zero-fill i nowej instalacji Winowsa nadal mam
bledy na tym dysku i zadnym znanym programem nie udalo mi sie tych
bledow zidentyfikowac.

Pracuje teraz na starym dysku. Uszkodzony jest w tej chwili podlaczony
jako slave i uzywalem go do trzymania duzych plikow. Jednak niedawno
uszkodzona zostala jedna partycja, a z drugiej znikaja katalogi :)
Posiadam Win2k

Wiec pytanie brzmi - jak [i jakim programem] wyczyscic tablice partycji
tego dysku SATA? Na tym dysku nie posiadam waznych informacji, wiec nie
mam problemu z odzyskiwanie czy backupem. Musze jednak miec pewnosc, ze
ze starym dyskiem nic sie nie stanie!