Re: Problem z dyskiem na FW

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 10 May 2006 - 14:41:09 MET DST

Użytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1k8zfhesp6jny$.1w2jsfp569x80$.dlg@40tude.net...

> Niestety nie mam czym pomierzyc, ale z drugiej strony to przeciez
> ten dysk dziala normalnie z tym zasilaczem, gdy jest podlaczony
> pod zlacze USB2. Przypominam, ze dysk jest w zewnetrznej kieszeni,
> ktora ma dwa interfejsy: FW<->IDE i USB2<->IDE. Zasilacz jest ten
> sam w obu przypadkach.

Widziałem na innej grupie, że problem rozwiązałeś i że był to jednak
problem sprzętowy (kabelek FW). IMHO to tutaj powinieneś był o tym
napisać, kończąc domniemania i zaangażowanie kilku osób w Twoje
problemy, a nie gdzieś w wątku na który nikt Ci nawet nie
odpowiedział...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/