porządkowanie systemu

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 10:57:08 MET DST

Cześć!
1. Powiedzcie mi co należałoby uporządkować, zrobić gdy system jest
"zasyfiony", spowolniony. Chodzi mi o taki gruntowny porządek w systemie.
Polecie co i najlepiej jakimi programi to zrobić.
2. Powiedzmy, że mam zawirusowny komputer bez mozliwości kontaktu z internetem
i muszę go odwirusować. W tym momencie muszę przynieść (np. za płytce),
antywira i go zainstalować. No ale w tym momencie jego bazy antywirusowe będa
na pewno nieaktualne :(. Co w takim przypadku zrobić? A nie ma może jakiegoś
antywira, którego producent udostepnia instalkę wystawiając co chwila
instalator aktualniejszy o nowe bazy?