Program do ściągania naraz wielu plików ze strony

Autor: Rafał <rafal005_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 01:53:39 MET DST

Poszukuję programu dzięki któremu będę miał możliwosc ściągnięcia wielu plików
ze strony, który są umieszczone w wielu podkatalogach. W moim przypadku są to
pliki JPG z Coppermine Gallery. Chciałbym ściągnąc tylko pliki JPG, tak jak
one są na serwerze.

Próbowałem już programów: Offline Explorer, WebCopier, Teleport Pro, HTTrack
Website Copier, niestety to raczej nie tędy droga. Galeria jest potężna i
programy te "zamulają się" przy ściąganiu plików php. Gdy natomiast wyłącze w
ich opcjach ściąganie plików php, to jak gdyby w ogóle "nie dochodzą" do
plików JPG, więc również ze ściągania nici.

Czy jest więcej jakaś inna możliwosc sciągnięcia samych JPG? Próbowałem wejsc
na stronkę przez FTP w Total Commanderze jako anonimowy użykownik, niestety
wyswietla się komunikat "This is a private system - No anonymous login" :(