Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 17:26:04 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:e2vbcg$ila$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Żeby nie rozsyłać śmiecia, w przypadku infekcji jeżeli zostawisz w
> podatnym kliencie pocztowym login i hasło do realnego serwera SMTP to
> robal będzie mógł z niego korzystać, jeżeli zostawisz w kliencie
> pocztowym jedynie namiary na lokalne AV (i ten AV rozsyła dalej) to
> robal, który złamie klienta nic nie wskóra bo nadal nie wie jak się
> zalogować do SMTP.

> Żeby nie dostawać spamu? :)

> Twoim zdaniem sensowniej jest wykrywać robale dopiero wtedy kiedy się
> uruchomią w systemie, a nie wtedy kiedy się do systemu dostają wraz z
> [...]

Niby jak sie maja uruchomić, kiedy działa rezydentny monitor?
Kolejny raz pytam - Twój antywirus ma inne sygnatury do
sprawdzania ściąganej poczty niż lokalnie?
Kolejne niebezpieczeństwo to otwarcie portu - taki Norton
ostatnio brylował - zwykły telnet na port 110 skutkował
100% zajęciem procesora....
Poza tym, już kiedyś Ci pisałem, że lepszym rozwiązaniem
jest odpowiednie ustawienie praw do katalogów np. OE
niż kombinowanie na stacjach ze sprawdzaniem poczty "w locie"

> Dajesz niezły popis nonsensu.

Uhmmm...

Piciu