Samba -zmiana haseł pod w98

Autor: Robert Jaworski <robert_at_biuroserwis.com.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 16:42:33 MET DST

Witam

Może ktoś z grupowiczów się orientuje -za pomocą

pdbedit -u username -r --pwd-must-change-time=0 (samba)

wymuszam zminę hasła dla usera (po zalogowaniu się pojawia się
komunikat, że hasło trzeba zmienić itd) działa to dla W2k, WXP natomiast
dla W98 komunikat się pojawia ale kiedy wpisuję nowe hasełka (wpis i
powtórka) dostaję info że zmiana hasła jest niemożliwa bo jest złe hasło
)myślałem że to wina pwl więc go wywaliłem i wyłaczyłem caching haseł w
rejestrze:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Network]
"DisablePwdCaching"=dword:00000001
"HideSharePwds"=dword:00000001
;"NoFileSharing"=dword:00000001
;"NoPrinterSharing"=dword:00000001