Re: runas i HKCU

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 13:29:32 MET DST

in news:slrne5rgk8.fae.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl , *Mariusz Kruk*
wrote:
> W dniu Sat, 6 May 2006 20:14:58 +0200, osoba określana zwykle jako
> Sławomir Stępniak pozwoliła sobie popełnić co następuje:
[...]
> się w HKCU.
> OK. Mniej więcej o to mi chodziło w sumie (z dokładnością do przypadku
> ogólnego, w którym Y nie musi być administratorem). Tylko jeszcze
> pytanie pomocnicze - skąd w sposób nieskomplikowany znaleźć która
> gałąź w HKU należy do X

Porównać SID (S-1-5....xxx) z tym w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
Nazwa użytkownika powinna odpowiadać katalogowi profilu ProfileImagePath
(tu - W2000, w XP chyba tak samo)
Może jest inna metoda, taka mi działa, weź jeszcze artykuł:
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1158&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2186
albo ten: http://www.windowsitlibrary.com/Content/224/1.html i następne.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)