Re: gdzie sa ustawienia total commander'a

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 09:35:25 MET DST

In news:4094.00000035.445d98d3@newsgate.onet.pl,
Jarod <jarod_tb@o2.pl> typed:
> Witam, mam problem z Total commanderem, do wczoraj dzialalo wszystko ok i
> nagle zaczal pokazywac tylko pliki .exe .com .bat .cmd .pif, w
> ustawieniach jest wszystko ok tzn ze ma pokazywac pliki ukryte/systemowe,
> i zawsze ladowac kompletne drzewo katalogow oraz uzywac dlugich nazw
> plikow. po odinstalowaniu go , wyczyszczeniu rejestru z wpisow total
> commandera i zainstalowaniu raz jeszcze znow ten sam problem. byc moze
> cos w rejestrze pominalem.
> Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Ustawienia sa zapisane w pliku Wincmd.ini.
Wcx_ftp.ini w lokalizacji %windir% - adresy serwerow ftp wraz z loginami i
haslami. Natomiast w pliku Wincmd.ini - sa ustawienia programu.
Wykasuj je i otworz jeszcze raz TC--> ustaw poprawnie.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy