W2K instalacja laptop zawiesza się

Autor: Alek W. <lamalosiowa_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 20:20:28 MET DST

Witam,
  instaluję na laptopie (nowym ze sklepu) windowsa 2000 sp4 pro pl
(oryginalnego od pracodawcy dostałem). Wszystko świetnie, kopiuje sobie
pliki na twardziela, pierwszy reboot, pokazuje się ekran z Naciśnij ENTER,
F3, R i zawiesza się w tym momencie. CD zatrzymuje się, dysk nie pracuje,
cltr+alt+del nie reaguje.
Co poradzić? gdzie ja mogę znaleźć jakieś logi czy coś takiego instalacji
(choć to pierwszy ekran dopiero...). Próbowałem uruchamiać w trybach
awaryjnych - bez rezultatu.
Na tym laptopie działa bez problemu linux (to jeśli ktoś sugeruje problem z
pamięcią), ja ponieważ się nie znam, to podejrzewam panoramiczny (wxga)
ekran albo problem z biosem jakiś (Acer TravelMate 2413NWLMi).

--
  Pozdrawiam
  Alek W.