Re: Rozwinięcie listy podkatalogów w Outlooku Expressie 6

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 12:28:30 MET DST

"on22" napisał:

> Czy jest możliwość (jesli tak to gdzie) ustawienie że za każdym razem
> podczas uruchamiania lista (drzewo) katalogow
> jest rozwinięte a nie zwinięte..

Jest, ale trochę naokoło rzyci... Umieść w podkatalogach położonych najniżej
w hierarchii gałęzi, które chcesz mieć rozwinięte jakąś wiadomość oznaczoną
jako nie przeczytana i ustaw opcję Automatycznie wyświetl foldery z
nieprzeczytanymi wiadomościami. Co prawda mam wrażenie, że kiedyś zamykanie
OE z Shiftem powodowało zapamiętanie układu zwiniętych/rozwiniętych
podkatalogów, ale widocznie na starość pamięć płata figle...

JoteR