Re: dziwna blokada windows-a xp

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 10:27:15 MET DST

Bartosz Bocianowski napisał(a):
> Witam,
> mam problem.
> Znajoma posiada Windows-a XP (niekoniecznie lagalnego) i ostatnio
> okazało się, że nie może uruchomiać programów, ani przeglądać
> folderów.
> Jej użytkownik ma prawa administratora, klawiatura i mysz działają.
> Po uruchomieniu systemu pojawia się okno logowania, można się
> zalogować wpisujc hasło i dalej mamy już tylko pulpit. Przy każdej
> próbie "otworzenia" czegokolkiwek (zarówno ze skrótów na pulpicie
> jak i skrótów menu start) nic się nie dzieje. System nie uruchamia
> [...]

najlepiej sprobuj w trybie awaryjnym zalogowac sie na innego uzytkownika
(administrator bez hasla) i zobaczyc czy jest to samo.
jesli tak to najlatwiej jest zrobic naprawianie systemu uruchom kompa
zplyty instalacyjnej Xp.
Teoretycznei moze to byc problem z rejestrami w
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command
masz wpis
"%1" %*
jesli tam masz inny wpis tzn jakis program (do uruchamiania programow)
to mozesz miec rpoblem, powinines zobaczyc za pomoca konsoli
odzyskowania (tez odpal z plyty cd) i uzyj polecenie regedit

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)