Re: przywracanie plików z kosz?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 18:38:45 MET DST

In news:e3cik6$o3o$1@nemesis.news.tpi.pl , *grzegr@interia.pl* wrote:
> Jak przywrócić pliki z kosza z poziomu wiersza poleceń?
> Coś się usunęło ale przy uruchamianiu win XP nie pojawia się pulpit.
> Z góry dziekuję

Nie wiem dlaczego, ale nie pytam, czy przed, czy po zalogowaniu.
A tryb awaryjny, zalogowanie się jako administrator?
Hasłem pewnie jest to, co między 'uszami': "".

Bo problem prawdopodobnie jest z dostępem do systemu, do kosza raczej
drugorzędny. Choć mogło sie i tak zdażyć. Wtedy ręcznie odnaleźć plik
info2 w katalogu x:\recycler (x: dysk o który chodzi, pewnie c:)
W pliku tym są zapisane oryginalne nazwy i położenie plików, które
w koszu (katalogu recycler) nazywają się dcxx (xx jakaś liczba)
Pewnym ułatwieniem jest fakt, że w pliku 'info2' występują kolejne
wpisy, gdzie nr wpisu = xx (liczba w nazwie: dcxx).
Drugie ułatwienie: pliki w koszu mają oryginalne rozszerzenie.

Więc starczy:
1. udać się do c:\recycler\
2. znaleźć plik info2
3. wyświetlić zawartość np.: type info2. |more
4. w tym pliku znaleźć poszukiwany plik jakasnazwa.rozszerzenie
5. policzyć który to wpis w 'info2' np.: 15
6. znaleźć plik dc15.rozszerzenie
7. skopiować go do miejsca docelowego opisanego w 'info2'
8. zmienić mu nazwę na jakasnazwa.rozszerzenie
- przy większej ilości wymagana ogromna cierpliwość.

Jeszcze drobiazg, zarówno katalog 'recycler', jego podkatalogi, jak
i plik 'info2' mają atrybut 'hidden', być może przyda się: attrib /?

Drugi drobiazg, jeśli system plików to NTFS, pozostanie kwestia
uprawnień - dostęp do kosza akurat zalogowanego użytkownika.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)