Re: Okienko z akcjami

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 02:32:08 MET DST

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:e3ba7m$m14$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> zapewne banał - nie wiedzieć czemu wcięło mi okienko z akcjami, które
> normalnie ukazywało się po włożeniu płyty/pendraka. Poużywało kompa
> trochę moje kochane dziewcze i teraz się już nie pojawia, a ja za
> cholerę nie mogę odnaleźć tej opcji. Pomocy! :)

Może to mało wygodne, ale nie włączałbym tego, lecz do napędu odwoływał się
przez skrót na pulpicie, czy pasku szybkiego uruchamiania.
Jak tylko mogę, to wyłączam autostart, po tym, jak wirus właśnie tak się
dostając (wystarczyło włożyc płytkę), z cedeka dołączonego do czasopisma...
zjadł mi ponad 200 plików.
Teraz jestem znacznie lepiej zabezpieczony i wystarczy, że przysłowiowa
mucha na suficie pusci bąka i avast mi pyskuje... Ale strzeżonego...

--
LH
Na pohybel spamerom...