Re: gdzie XP zapisuje info o błędach?

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 02:16:24 MET DST

Konrad Kosmowski napisał:

>> stery owszem sprawiają problem,
>
> To ja bym w tym kierunku węszył...

juz kit z tymi sterami. doszedlem o co z nimi chodzi.
to nowe stery do SB Audigy.
w info jest napisane ze instalator
odinstalowuje stare i instaluje nowe.
pokusilem sie jednak o reczne odinstalowanie starych
i przy instalacji nowych problem zwisów zniknął.
no ale generalnie nie w tym rzecz, bo obraz był utworzony
z starymi sterownikami.

> Ale te stery mogły coś namieszać/zapisać w sprzęcie

no właśnie, problem w tym gdzie to siedzi?
czy możliwe, że następuje ingerencja w sprzęt?
tego też nie byłym taki pewien, bo:
sytuacja u mnie jest dodatkowo taka, że mam jeszcze jednego XP na innej
partycji.
o dziwo!!! w tym drugim te same stery nie sprawiły probelmów przy
instalacji!
dodam, że instalacja w dwóch przypadkach na czyste systemy w takim samym
stanie początkowym... ale mniejsza z tym, powoli przestaje mnie cokolwiek
dziwić.

jeśli sterownik namieszałby coś w sprzęcie, to w drugim systemie powinien
pojawić się ten sam błąd, wszak to ciągle ten sam komputer, a wcale tak nie
jest, Audigy działa w najlepsze.

>... A ten obraz to
> się w żadnym trybie awaryjnym nie uruchamia?

chodzi Ci o przywracanie?
odpalasz kompa z dyskietki bootującej z Ghostem.
a system uruchamia się potem normalnie, nie w awaryjnym.

siwy