Re: gdzie XP zapisuje info o błędach?

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 00:51:15 MET DST

"sTav" napisał:

> A nie przestawileś czegoś w BIOSie n.p. przy okazji instalacji sterów do
> karty?
> Winda może miec zapisany w ghost-image inny obraz ACPI lub czegoś
> powiązanego z ustawieniami w BIOS niż jest obecnie.

nie. zrobiłem nawet kontrolowaną sytuację:

zainstalowałem od podstaw XP. czyścicutki bez sterów, bez niczego.
kilka raz prze-bootowałem i zrobiłem obraz Ghostem.

sprawdziłem czy obraz ok i przywróciłem system z obrazu.
elegancko, zadnego komunikatu o błędach.

ponownie instaluję te problematyczne sterowniki, bo za każdym razem
wywalają kompa.
tak jest i tym razem. system wywalony, resetuje się i koniec. czarny ekran.

no więc odrazu FDD, Ghost, przwracanie .....i tradycyjnie:
"system odzyskał sprawność po poważnym błędzie"

?!? nic z tego nie rozumiem...

siwy