"copy protect, not allowed to change to tv"

Autor: olleo <olleo_at_skasujtotlen.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 18:16:49 MET DST

Witam,

mam zwyczaj kupowania plytek dvd (z gazet glownie) i chcialbym nie byc
zmuszonym ogladac na marnym lcdeku laptopa - mam tv-out, wiec zazwyczaj
ogladam na tv podpietym pod laptopa, niestety niektore przy probie
przelaczcenia na tv wywalaja mi taki komunikat:
"copy protect, not allowed to change to tv"
Jak to obejsc? Na dodatek po wyjeciu plytki i wylaczeniu dvd-playera nadal
nie mozna przelaczyc na tv, to zdaje sie jakis feature drivera grafiki (sis
650, laptop asus A2500L). Dzieki z gory za pomoc.

--
Olleo