Re: Pliki bat - kilka programów

Autor: Tadeusz Lopatkiewicz <tadeusz_at_mvp.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 11:46:52 MET DST

Uzytkownik <uzytkownik2@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1146511934.389423.98690@e56g2000cwe.googlegroups.com...
Dzieki.
Dlaczego tylko jak przeciagalem plik exe to tworzyl kopie pliku?
Z tego co pamietam w Win98 tworzyl skrót...

Przeciagnij pod prawym klawiszem myszy - bedziesz mial wtedy menu
kontekstowe i wybierzesz sobie co chcesz.

Nadal jestem ciekawy, jak mozna by to zrobic w pliku bat (no moze bez
ikonki).

Tu Ci juz Goomish wyjasnil, ja tylko dodam, ze ikonka tez moze byc w
przypadku skrótu do pliku wsadowego. No problem.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]