Re: Ikonka połączenie sieciowe

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 21:36:34 MET DST

In news:e35lcg$6gh$1@atlantis.news.tpi.pl,
Rafal <netrafal@poczta.fm> typed:

> Precyzuję. Chodzi mi o uwidocznienie ikonki połączenia sieciowego w
> tray'u, gdy użyję polecenia "Rozłącz". Po tym poleceniu ikonka znika.

Prawidlowo ;-)

> Wpis do rejestru, który został mi podany wcześniej, spowodował zniknięcie
> ikonki przy aktywnym połączenie - tak jak bym odptaszył odpowiednie
> okienko we właściwościach połączenia.

Teraz to juz calkiem Cie 'nie rozumiem', wczesniej piszesz :
<cyt> news:e2v3no$190$1@atlantis.news.tpi.pl
Zapomniałem dodać: Win2000 user. Tam gdzie opisałeś jest tylko opcja "Pokaż
ikonkę w czasie połączenia" czy jakoś tak.
</cyt>

Wiec masz to okienko czy go tam brak? - zdecyduj sie.

EOT

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy