Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 01 May 2006 - 18:31:18 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:e3522n$49o$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Popełniasz fundamentalnie złe założenie - zakładasz, że AV będzie w
> stanie zapobiec każdemu wirusowi - AV jest z założenia opiera się
> jedynie na sygnaturach *znanych* ataków.

Niektóre AV opierają się także na tzw. heurystyce. A heurystyka to nie
tylko czysta analiza kodu, ale także badanie wywoływanych przez dany
plik funkcji systemowych. Jeżeli uruchamiane są odwołania do poleceń
kasujących pliki, formatujących partycję, listujących zawartość
partycji, albo do jakichkolwiek innych funkcji do których zwykły obrazek
nie powinien nigdy sięgać, to jest to podejrzane i AV powinien
zareagować. Tak sobie to wyobrażam przynajmniej, ale może jest to
zupełnie inaczej rozwiązane, nie jestem programistą.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/