Zasady grupy i NAT

Autor: Tommy <tc_at_cucoo.com>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 18:09:33 MET DST

Mam taki problem z zasadami grupy:

1. Nie mogę uruchomic Edytora zasad grupy

2. W dzienniku zdarzeń mam powitarzające się wpisy (ID: 1030 i 1058) typu:

System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku gpt.ini dla obiektu GPO
cn={...},cn=Policies,cn=System,DC=domena,DC=pl. Plik powinien znajdować się
w lokalizacji <\\domena.pl\sysvol\domena.pl\Policies\{...}\gpt.ini>. (Nie
mozna odczytac informacji o konfiguracji z kontrolera domeny, poniewaz
urzadzenie jest niedostepne lub dostep jest zabroniony). Przetwarzanie zasad
grupy zostało przerwane.

3. W konsoli Uzytkownicy i komputery uslugi A.D. nie moge otworzyc zakladki
Zasady grupy - dostaje komunikat:

Kontroler domeny dla operacji zasad grup nie jest dostepny. MOzesz anulowac
te operacje dla tej sesji lub sprobowac ponownie uzywajac jednego z
nastepujacych wyborow kontrolera domeny:
* Posiadajacy glowny token wzorca operacji dla emulatora kontrolera PDC
* Uzywany przez przystawki uslugi Active Directory
* Uzyj dowolnego dostepnego kontrolera domeny

Cokolwiek wybiore :
Nie udalo sie znalesc kontrolera domeny. Byc moze istnieje zasada
uniemozliwiajaca wybor innego kontrolera domeny.

Konfiguracja systemu:
Windows 2003 SP1, 2 karty sieciowe (internet i wewnętrzna), włączony NAT
(Routing i dostep zdalny).

Nie wiem co z tym zrobic.

Tommy