samoistny restart windows 2003

Autor: root <root_at_freebsd.magda.com>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 10:18:58 MET DST

Witam serdecznie, byćmoże ktoś już zetknął się z tym problemem.

Mam zainstalowany system windows 2003 standard. Podłączony jest do sieci
publicznej.
Włączona zapora oraz aktualny antywirus. Od pewnego czasu system regularnie
się restartuje
dokładnie co trzy godziny. W logach nie znalazłem nic co mogłoby mi pomóc
ustalić przyczynę restartu.
 Komunikat który istnieje w logu jest tego typu: "Poprzednie zamknięcie
systemu było nieoczekiwane"
Wykluczam problemy z brakiem prądu, gdyż do tego samego zasilania podłączony
mam inny komputer.
Mój komputer jest skonfigurowany jako serwer terminali.

Proszę o pomoc

Z góry dziękuje.

Sławek