Re: directX - brakujące wpisy

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 21:17:44 MET DST

wiadomość:slc7525243a4qhebt5ccf818sj39u4353r@4ax.com,
nadawca:Użytkownik
> Sat, 29 Apr 2006 19:37:29 +0200, w <e307p6$loe$1@news.interia.pl>,
> Poszukaj programu dxbuster -- odinstaluje Ci ładnie DX-a. Potem
> zainstaluj na
> nowo.

dzięki - spróbuję, ostatnio odinstalowywałem czymś innym
natomiast wpisów brakuje po instalacji , tak że sądzę, że to nie jest
wyjście - przy instalacji wpisy powinny się uzupełnic a tak nie jest

> Najwyżej nie obsługuje nowych efektów/procedur, zresztą co w tym
> dziwnego?

aaa, to spoko, czyli teoretycznie gra powinna działać ale nie ze wszystkimi
możliwościami - ale nadal dziwi mnie to, że wywala kompa w cholerę :-(

ps
jeśli ktoś jednak chciałby mi posłać wpisy, to mój adres to kajus44 (na)
wp.pl
dziękuję