nie działa translacja nazw na adresy wewnątrz sieci

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 19:11:53 MET DST

witam
od jakiegoś czasu przestała działać mi translacja w LAN-ie. Chodzi wyłącznie
o usługi udostępnione w sieci przez serwer, w której znajdują się komputery.
Czyli o konkretny FTP i WWW. Niby nic, ale czasem chcę potestować jak działa
uaktywniony serwer FTP lub WWW i musze wpisywac ze stacji roboczych cyfry,
zamiast pełnej nazwy, tak jak jest normalnie. Z zewnątrz wszystko chodzi ok.
Serwer DNS działa. Nie wiem co jest grane, stało się to po instalacji
Exchanga.
pozdrawiam i z góry dziękuje za wskazówki co mogło się skopać
pozdr
mc