ustawianie czasu dostarczania wiadomości w Exchange 2003

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 13:15:56 MET DST

witam
jestem świeżo po instalacji Exchange 2003 na W2k3 i wszystko działa super
poza jednym szczegółem. Moze się czepiam, ale z tego co pamiętam jak się
wysyła wiadomość np. u mnie w pracy to jest ona w tej samej sekundzie u
odbiorcy w sieci tzw. korporacyjnej. U mnie, choć sieć składa się z 3
komputerów wiadomość dochodzi po ok. 30 sekundach. Szukałem w opcjach
możliwości skrócenia tego czasu, ale jakoś nie mogę znaleźć. Może ktoś
podpowie gdzie tego szukać?

Ponadto mam jeszcze jedno pytanie, takie z podstawowych. Czy z poziomu
administracyjnego idzie ustawiać poszczególnym użytkownikom dowolne
dodatkowe konta POP3 i reguły dostarczania wiadomości do nich? Oczywiście
każdy użytkownik moze sobie sam ustawić sobie takie konto na stacji
roboczej, ale logując się potem do innego komputera musi ustawiać dodatkowe
konta POP3 na nowo, a tak miałby wiadomośc z nich jakoby "na stałe".
Pozdrawiam
mc