Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 11:22:46 MET DST

** Piotr Krzyżański wrote:

> Uhmmm - a możesz mi powiedzieć po co w ogóle skanować pocztę
> wychodzącą,

Żeby nie rozsyłać śmiecia, w przypadku infekcji jeżeli zostawisz w
podatnym kliencie pocztowym login i hasło do realnego serwera SMTP to
robal będzie mógł z niego korzystać, jeżeli zostawisz w kliencie
pocztowym jedynie namiary na lokalne AV (i ten AV rozsyła dalej) to
robal, który złamie klienta nic nie wskóra bo nadal nie wie jak się
zalogować do SMTP.

> a nawet przychodzącą?

Żeby nie dostawać spamu? :)

> Ten Twój sensowny antywirus używa innych sygnatur do skanowania
> poczty, niż rezydentnyy monitor?

Twoim zdaniem sensowniej jest wykrywać robale dopiero wtedy kiedy się
uruchomią w systemie, a nie wtedy kiedy się do systemu dostają wraz z
pocztą?

Dajesz niezły popis nonsensu.