Re: pytania sql server + program płatnika

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 13:22:11 MET DST

MarkPunk napisał(a):
> sorry za NTG ale nie bardzo wiem gdzie zadac to pytanie
pl.comp.bazy-danych

> jets program płatnika - baza msacces, czy można zmienić typ bazy na sql ?
No tak samej bazie typu się nie zmieni. Można co najwyżej przenieść dane
do innej bazy

> czy serwer bazy danych moze pbsługiwać więcej niż jedną bazę??
> w tej chwili mam tam jakąć bazę insertGT, czy można równiez podłączyć
> bazę z płatnika??
> dotychcczas nie było mi to potrzebne a teraz chcę usprawnić prace sieciową

w zasadzie na wszystkie powyższe pytania odpowiedź brzmi TAK.
Może się mylę, ale z Twojego postu wnioskuję, że o bazach danych nie
masz bladego pojęcia. Może warto się zastanowić czy to usprawnienie
pracy nie wypali lepiej jeśli skorzystasz z usług kogoś kto się na tym zna?

Pozdro

--
Borafu