Re: Zeżarło 800 mega

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 16:27:28 MET DST

Użytkownik "Mirmar" <miraczew@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2qhoh$d08$1@news.onet.pl...

> Wyłączyć Odzyskiwanie Systemu, skasować katalog System Volume Information,
> włączasz (jesli chcesz mieć odzysiwanie systemu) i ile masz wolnego??

Nie wiem... ale ja bez żadnych sensacji ze strony systemu robiłem tak, że po
prostu od razu przejmowałem na własność ten katalog i go potem usuwałem.
Przy starcie system sobie go odtworzy i nada odpowiednie prawa.
Nie zdarzyło mi się, aby system po takim działaniu okulał.

--
LH
Na pohybel spamerom...