Re: Jak nie sciagac ponownie poczty ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 11:45:49 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2q33h$s4j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To zle :( Serwer zawsze ma tone parametrow do ustawiania. A co moge zrobic
> takim Outlooku ? Jest gdzies taka mozliwosc ?

Do ustawienia może nie, ale w okienku odbioru wiadomości naciśnij w trakcie
odbierania przycisk "zatrzymaj". Wtedy OE (a i zwykły O może też) dociagnie
aktualnie pobieraną wiadomość i pokasuje z serwera to, co do tej pory
odebrał, nie ruszając tego, co dopiero ma być odebrane. Należy tylko
odczekać cierpliwie, aż skończy.
Czasem sam tak robię, gdy mam dużo maili do odebrania, lub okoliczności
wskazują, że któraś-tam kolejna wiadomość może nie zostać odebrana z powodu
zerwania transferu, lub, jak się zdarzało, braku miejsca na dysku.

--
LH
Na pohybel spamerom...