Re: Bootowanie po sklonowanou partycji ghostem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 22:17:19 MET DST

Użytkownik "Anka S" <stonoga@NoSPAM.poczta.fm.invalid> napisał w
wiadomości news:e2oigk$77g$1@h1.uw.edu.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> 1012a7v.01a jest w wersji beta i mam go, troche sie bałam, ale
> ryzyk fizyk sprobuję..

O, to ja poproszę ten pliczek na priva. Też mam gdzieś taką samą płytę
(gołe A7V) i pewnie jeszcze ją kiedyś do czegoś użyję :-).

> Czy może miec jakieś znaczenie, ze pierwsza partycje zrobiłam przy
> pomocy PQMagica 8 który pokazał ten dysk jako 128?

Nie. 128 GiB == 137 GB.
http://www.pcguide.com/intro/fun/bindec.htm

> XpSP2 też widzi go jako 128. Norton Ghost jako 155 czy cos takiego.

XP SP2 powinien był go zobaczyć w diskmgmt.msc jako dysk 149 GB z
pojedynczą partycją 128 GB. Jeśli jest inaczej, to pewnie trzeba będzie
dopisać w rejestrze wpis EnableBigLba=1 zgodnie z tym opisem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013 .

> Poczytam, ale chwilowo nie sa dostępni

Możliwe - bo właśnie całkowicie przebudowali swoją witrynę.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/