Dysk mapowany Windows 98 <-> Windows 2003 SBS

Autor: Pawel Rutkowski <rutekp_at_moja-poczta.com.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 20:31:45 MET DST

Witam,

Zuważyłem problem podczas gdy windows 98 ma zamapowany dysk z serwera 2003.
Gdy ktos stworzy plik(np. WORDa) na takim dysku i sproboje go skasować, to
samo klikniecie prawym klawiszem i usunięcie pliku może zająć aż do 1
sekundy.

Gdy łącze sie z Windows XP do takiego Serwera to wszystko jest ok.

Teoretycznie nie jest to uporczywe, ale problem pojawia sie gdy ktos chce
odszukac jakis dokument WORD'a i klika na poszczególne pliki aby je
otworzyć. Word podejrzewam tworzy kopie pliku, a sam proces zamykania
WORD'a(kiedy ten usuwa plik tymczasowy) trwa dlugo.

Czy ktos moze potwierdzic na innych serwerach ze tez tak jest?
Jak to mozna rozwiązać?

Dzieki