Re: Windows 2000 - logo wyświetlane na starcie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 18:42:46 MET DST

Dnia 2006-04-26, *Krzysztof Różański* napisał(a):

> ZONK, temu plikowi nie daje się wprowadzić zmian - zapisuję, zapisuję, kasuję,
> co tylko, a Wingroza i tak trzyma tamtą wersję. Jak temu zapobiec?

System file protection chroni ten plik przed zmianą / uszkodzeniem i
przywraca jego oryginalna kopię z DllCache. Usuń (przenieś) stamtąd
"oryginał" i nie zgadzaj się na podmianę z płyty.
A tak na marginesie, wydaje mi się, że o wiele lepszym pomysłem będzie
skorzystanie z jakiegoś programiku do podmiany tej bitmapy albo z
przełącznika /BOOTLOGO w pliku boot.ini. Wiecej nt. ostatniego sposobu np.
tu -> http://www.sysinternals.com/Information/bootini.html

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*