Re: Dyskietka startowa w xp

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 02:52:09 MET DST

"sTav" e2mej2$mfn$1@atlantis.news.tpi.pl

> co oznacza powyższe "wejść"? - dir C:\ nie działa?
> -pytam z ciekawości bo nie mam jak sprawdzić (z braku partycji NTFS)

Pod VC wyświetla się literka, która jest przed
wskazaną i która była przed załadowaniem NT4DOS.
Na przykład:

 -- przed załadowaniem NT4DOS były literki C:, E:, G oraz Z:
    (za sprawą programu bodajże DiskSwap.exe poprzesuwane
    zostało standardowe politerkowanie C:, D:, E, F: do powyższego)

 -- próba wejścia pod VC pod którąś z liter H:, I:, J:,..,Y: kończy
    się wyświetleniem zawartości tego, co jest pod literką G:

 -- próba wejścia pod VC pod literę F: kończy się wyświetleniem
    zawartości tego, co jest pod literką E:

 -- próba wejścia pod VC pod literę D: kończy się wyświetleniem
    zawartości tego, co jest pod literką C:

Pod DOSem DIR którejś z dodanych literek daje komunikat jakiś taki:

  Wolumin w stacji dysk˘w Q nie ma etykiety

  Nieprawidłowa funkcja

Tego niższego napisu nie jestem pewny, ale coś koło tego.

--
    ____
   |____| (:leszek#alpha.net.pl:)