Re: myszka + scroll = problem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 15:41:24 MET DST

"Radosław Sokół" e2kvtk$8uj$1@polsl.pl

> Ewidentnie, nie ma.

Ewidentnie. I te sterowniki zapewniają obsługę rolki. I myszka jest sprawna. Więc?

> Jeżeli rolka nie działa mimo zmiany myszki, to winne są sterowniki.

mysz_16 -- to, której obrotów rolki nie widać w systemie

Zmiana myszki_16 na inną czasami efekty daje -- gdy się podpina inną mysz poprzez USB.
Skąd wiesz, że ta inna mysz na PS wymaga tych samych sterowników, co mysz_16? :)
Lepiej (moim zdaniem) sprawność myszy_16 sprawdzić poprzez jej podpięcie do innego
komputera. Jeśli tam pracuje poprawnie (a chyba wiemy o tym, że tak właśnie jest)
to wiemy i o tym, że mysz_16 jest sprawna.

Co więcej -- wiemy, że mysz_16 pracuje poprawnie na takim samym
komputerze, pod takim samym systemem i z takimi samymi sterownikami.

Wiemy więc, że i mysz jest sprawna, i sterowniki softowe są sprawne,
no i po drodze nie ma miejsca na niesprawność sprzętową, bo reszta
myszki działa poprawnie, a dodatkowego, czyli specjalizowanego pinu
rolki w PS/2 nie ma.

Wiadomo też, że mysz_16 pracuje niepoprawnie nie z jednym programem,
lecz z wieloma na jednym komputerze.

Wiemy też, że to laptopy (czyli notebooki) a te czasami mają własne myszy.
(ale wiemy, że problem nie leży w sprzęcie -- bo na identycznym sprzęcie
tego problemu nie ma)

Pozostaje więc tylko jakiś magiczny soft, który tę rolkę unieruchomił. :)

E.