haslo

Autor: Tomek <dudziut_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 14:36:56 MET DST

Witam

Mam pytanie, czy jest możliwość zmiany lub usunięcia hasła Administratora w WinNT 4.0 (system plików NTFS). Bo nie wiem czy ja zapomniałem hasło czy mi siostra psikusa zrobiła i zmieniła :( Mam możliwość zalogować się tylko jako zwykły użytkownik.
Wiem ze do takiego celu w WinXP służy ERD Commander, ale on tu mi nie zadziałał.
Do kompa mam pełny dostęp wiec może być nawet jakiś program boot'ujacy z CD jak ERD Commander. Proszę o jakieś podpowiedzi.

Dzięki z góry
Pozdrawiam Tomek