Otwieranie plików przez WinMediaPlayer

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 23:41:03 MET DST

Witam.
Mam problem z otwieraniem plików przez Windows Media Player.
Mimo ręcznego przyporządkowania typu pliku Internet Explorer
za każdym kliknięciem w link do mp3 na ten przykład otwiera
pytanie, czy zdaje sowie sprawę z zagrożenia, po czym gdy klikam
otwórz zaczyna ściągać plik - dopiero gdy go ściągnie uruchamia się
WMP i dopiero odtwarza. I tak jest ze wszystkimi plikami, które teoretycznie
powinny się odtwarzać od razu a buforować w WMP.
Jak to zmienić? Chciałbym, aby po kliknięciu w linka do mp3 otworzył mi się
WMP i zaczął buforować udostępniając możliwość odłuchiwania fragmentu - tak
jak było do tej pory (nawet nie wiem kiedy się zmieniło).

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.